Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja dom har besticken i dom sedan har dom tandpetare i de små .Tydligen populärt med begagnade Grebbestad original ansjovisburkar på bordet ! //![]()
Ja det var grymt gott.-Bra där @Been ! Det ser härligt ut!
Sitter en Valjoux 7750 i den?![]()
400g design klocka!
Den satt faktiskt fint efter maten. Köpte tre stycken, lär nog bli en till senare ikväll.-Det där blir jag avis på! Glömde mina hemma nämligen. Enjoy![]()
Shetlandsponny?Promenad med Mulle
![]()
Väldigt fint iallafall, jag måste ut och fiske lite. Var ett tag sen sist.Jagar lite fisk. Vakar överallt men ingen lycka än..![]()
![]()
Thats Wis!En whiskey i systemet. Totalpsykos utbryter och ingen kombo går säker.
![]()
![]()
@Affe Jag gillar dina middagar.Klar för idag ute i vedboa, blev ett långpass idag!
Känner mig för slö för att fixa till någon riktig kvällsmat! Så det får bli en låda jordgubbar och några skivor Ungersk Salami.
![]()
![]()
Samma här! @Affe tillsammans med @LESA står för KS mest trevliga matbilder vill jag nog påstå! Många andra trevliga inlägg också såklart@Affe Jag gillar dina middagar.![]()