• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Häcken blev rätt bra om jag får säga det själv. Nu borde man bara göra en snyggare lösning än hönsnätet som hindrar katter och hund att ta sig till baksidan ... :sorry:
Häck 2020-07-14 (insida).jpg

IWC M 2020-07-14.jpg
Jag har använt Biltemas rostfria hönsnät. Gör ramar av regelvirke, montera ihop med gångjärn.
För stadigare konstruktion, använd svetsnät.

Klär in ytterväggarna med vindpapp!

416BFB9B-8502-4EC5-8683-F9403AD3FDE5.jpeg
C3314C08-BD00-4C70-8A73-5CB41FF27FC4.jpeg

Eller skrapa med foten och säga som det är. Vilket alternativ får man mest + poäng för ! ;););)

Hade ner locket till smörskålen, det var ett gammalt arvegods. Hon blev ledsen, men var till freds med att olyckor händer!

Men när det kommer till hennes växter, så är det något helt annat, dessa växter är hennes skötebarn!

Så här drar jag hellre en liten vit lögn :nailbiting::oops:!

Senast ändrad:
Klär in ytterväggarna med vindpapp!

416BFB9B-8502-4EC5-8683-F9403AD3FDE5.jpeg
C3314C08-BD00-4C70-8A73-5CB41FF27FC4.jpeg

Hade ner locket till smörskålen, det var ett gammalt arvegods. Hon blev ledsen, men var till freds med att olyckor händer!

Men när det kommer till hennes växter, så är det något helt annat, dessa växter är hennes skötebarn!

Så här drar jag hellre en liten vit lögn :nailbiting::oops:!
Sattan vad du är duktig min vän! :cool:
Angående växterna så tycker jag plantering är rätt! :angel:

Tillbaka
Topp