hammersmashed
Silver
Ute och leker med mini-me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah en Franck Muller i strålande lume. Kul!Fixar med returen.
Han kör doppelpojpat!Väljer ett kanonställe att svalka oss på under morgonpromenaden.
Jag är själv lite intresserad av en blå BB36...Provar , beslutsångest vad tycker ni.
Ja jag var inne på en svart men väger över mot blå.Jag är själv lite intresserad av en blå BB36...
Gott!
Då skall man trixa till något att äta med dessa "prylar".
Resultatet, lite amerikansk stuk dvs potatis/majsmos med en grillad burger samt lite Barbecue Sauce. Ha,re bra.//
Pelagos, om katten själv får välja.Provar , beslutsångest vad tycker ni.
Helt olika klockor och det hänger väl på vad du är ute efter. Men är det en vardagsbeater till jobb och hemma pyssel med diverse utflykter skulle jag köra på BB36:an. För lite tyngre saker Pelagosen helt klart!Provar , beslutsångest vad tycker ni.
Vart är du någonstans?Fortsätter hemestra!
Hej bro!Haha...så är det, var värt ett försök iaf !
Passade på att gå in på apoteket och köpa på mig steri-striptejp när jag ändå var på Classe och köpte ett blad till multiverktyget så jag kunde kapa några spikar.
Ser ut som att det funkar för det blöder inte igenom ser det ut som!
Tackar! Som tur var det bara någon millimeter in i fingertoppen så det är lugna puckar! Hehe...ja hellre ett jack i tummen än i El Presidente !
Fel ! // Skatan lånar maten på obestämd tid.En skata stjäl kattens mat.
Det där ser väldigt gott ut!
Då skall man trixa till något att äta med dessa "prylar".
Resultatet, lite amerikansk stuk dvs potatis/majsmos med en grillad burger samt lite Barbecue Sauce. Ha,re bra.//