Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De enda ”fördelarna” är att du kan starta tvättmaskinen oavsett vart du är och att den talar om när den är färdig!Funderar på när jag kan använda Wi-Fi-funktionen som tvättmaskinen har. Fortfarande fundersam till vad jag skall göra med den...
![]()
Sjukt snygg!Reser genom Sverige
![]()
krya på dig, det där jacket måste ha gjort jävulskt ontByter omslag på tummen jag sågade mig i söndags! Läker ju helt OK, är även fullt medveten vad tummen påminner om!
![]()
![]()
![]()
Klipper gräs!
Får klippa varann dag nu och ändå ser klipparen grön ut....är gul därunder allt gräsklipp!
![]()
krya på dig, det där jacket måste ha gjort jävulskt ont
Hoppas att det läker fort!
Grym bränna på fötterna
Hoppas att det läker fort!Byter omslag på tummen jag sågade mig i söndags! Läker ju helt OK, är även fullt medveten vad tummen påminner om!
![]()
![]()
![]()
Jepp, avspolad sedan länge!Se till att spola/skölj/tvätta av gräsklipparen med jämna mellanrum, gräsklipp som ser ut att vara torrt men är fuktigt under får dom flesta gräsklippare att rosta sönder.
Onsdag är ju Omegaonsdag.
![]()