Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan är skitsnygg men tänk om den slagit i backen!! :shock:Zenith skrev:
80talisten skrev:Klockan är skitsnygg men tänk om den slagit i backen!! :shock:Zenith skrev:
...den töntiga kusinen från landet..?micke_s skrev:Syskon!
Scaramanga skrev:
M.L. skrev:Bandet är som sagt skitsnyggt. Var får man tag i ett liknande?
Hehe tur det...Zenith skrev:80talisten skrev:Klockan är skitsnygg men tänk om den slagit i backen!! :shock:Zenith skrev:
Mossa under ; - )
max skrev:Sjukt nöjd med helgens inköp, den lär sitta på konstant tills helgens andra inköp anländer och kräver lite handledstid![]()
Om man ändå varit bra på foto så man kunde göra skönheten rättvisa
![]()
![]()
Den är rätt tuff! Kul att du gjorde precis som jag tänkte, borsta upp den dvs. Om du tänker fylla i färg tycker jag du skall undvika svart och ta vitt i stället. Svart passar inte in. Bjud på fler närbilder!naggge skrev:Fynd vet jag inte direkt men som du skriver en väldigt säregen modell. Har faktiskt aldrig stött på eller ens sett en bild på en likadan.Jokkmokkswe skrev:naggge skrev:Min nya blingomega. Blev ganska schysst efter lite kärlek från mig.
Frågan är nu om mm ska fylla i vridringen med färg eller om jag ska låta den vara som den är.
Sedär, en riktigt sjyst och säregen Omega, välkommen till klubben!
Tratten fynd anar jag! Fyll i vridningen med färg så blir det toppen.
Efter lite googlande hittade jag dock modellen och såg att det ska vara svart färg i vridringens siffror.
Tror jag låter den vara som den är nu, tycker det blir mer cleant. Borstade även till hela klockan så den inte är så bling. Får se om jag någon gång försöker återställa den så lik ursprunget som möjligt.
Som det är nu är jag nöjd med den som den är![]()
+1Micke B skrev:Akta så att inte armbandet fuckar upp boetten målarn!
Micke B skrev:Akta så att inte armbandet fuckar upp boetten målarn!
Har själv gått på den nitenMålarn skrev:Micke B skrev:Akta så att inte armbandet fuckar upp boetten målarn!
Testade den bara ihop med guldklimpenhaha!! Den fucka hela min Sub förut
![]()
Micke B skrev:Har själv gått på den nitenMålarn skrev:Micke B skrev:Akta så att inte armbandet fuckar upp boetten målarn!
Testade den bara ihop med guldklimpenhaha!! Den fucka hela min Sub förut
![]()
![]()