Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
M.L. skrev:Blir en gammal Lagonda idag.
M.L. skrev:Blir en gammal Lagonda idag.
Gillar den för att tavlan har lite struktur plus att typsnittet på siffrorna är snyggt![]()
Syns bättre på denna bild.
Målarn skrev:Micke B skrev:Akta så att inte armbandet fuckar upp boetten målarn!
Testade den bara ihop med guldklimpenhaha!! Den fucka hela min Sub förut
![]()
Rille skrev:Fortfarande nöjd med min PAM50!
Hoppas det håller i sig ett bra tag![]()
yonsson skrev:Kör på Sumon idag.
Riktigt snygg och hatten av för att du valde den lilla modellen!Rille skrev:Fortfarande nöjd med min PAM50!
Tack för de!Ricrob skrev:Riktigt snygg och hatten av för att du valde den lilla modellen!Rille skrev:Fortfarande nöjd med min PAM50!
16610 skrev:Hämta denna för 30 min sedan. Så kör den nu ett tag=)
![]()
jabla skrev:Riktigt snygg tavla, trodde först det var en memovox innan jag tittat ordentligt på bilden.
Min klocka tackar för berömmetCamo00 skrev:Vilken härlig tavla!![]()
16610 skrev:Hämta denna för 30 min sedan. Så kör den nu ett tag=)
![]()
Målarn skrev:
Grattis, Fin![]()
Jaganata skrev:Segt live-meeting på jobbet idag. Jag zonade ut lite och tog bilder på klockan istället :roll:
![]()
Ricrob skrev:Jaganata skrev:Segt live-meeting på jobbet idag. Jag zonade ut lite och tog bilder på klockan istället :roll:
Det gjorde du rätt i, ruskigt vacker den där! Vad är det för åris på den? -01-02..?
Rille skrev:Den är så läcker den där Jaganata![]()