• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fortfarande nöjd med min PAM50!
Hoppas det håller i sig ett bra tag :)

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1360052152.504540.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360052152.504540.jpg
    105.9 KB · Visningar: 211
Du kan ju köpa en orange och ett anvil till för att få lite variation. Hade nog varit riktigt snyggt.

Räddar den här tråden från djupet med min första post i den rackaren!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    562.5 KB · Visningar: 335
Nybliven rolexägare

Efter många byten,köp och sälj av olika märken har jag nu blivit med explorer 2.

Bilagor

• rolex.jpg
    rolex.jpg
    469.5 KB · Visningar: 328
Ricrob skrev:
Rille skrev:
Fortfarande nöjd med min PAM50!
Hoppas det håller i sig ett bra tag :)
Riktigt snygg och hatten av för att du valde den lilla modellen!
Tack för de!

Hade inte en tanke på en sån här,var mest inne på en Rolex gmt eller en ny PO 42mm men sen dök denna upp.

Inte sett många med samma och var svårt att hitta information om klockan men nu i efterhand så jäklar va nöjd jag är :)
GMTn drömmer jag fortfarande om
dock!

jabla skrev:
Riktigt snygg tavla, trodde först det var en memovox innan jag tittat ordentligt på bilden.
Camo00 skrev:
Vilken härlig tavla! :)
Min klocka tackar för berömmet :)
Tänk vad fantastiskt att man kan hitta en sådan fin gammal klocka, som håller tiden med några sekunders avvikelse per dag, för (nu var det några år sedan jag köpte den så kommer inte ihåg exakt summa) runt femhundringen. :D

16610 skrev:
Hämta denna för 30 min sedan. Så kör den nu ett tag=)

2B896D28-BBEA-42EE-AA1C-2612B058DA34-4891-00000273016CDEE7_zpsf3a1d398.jpg

Grattis... Det där SMPn är grym, snyggast av alla SMP-modeller och då är jag inte mycket för SMPs i allmänhet, men electric blue skulle jag verkligen kunna tänka mig att ha själv :)

Tillbaka
Topp