Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis plockat fram några av mina gamla gitarrer för att pinka en stund i källaren. Första gången på 1 1/2 år.
![]()
Å en Old F till sällskap.
![]()
Ganska ovanligt att lämna in urinprovet "on the rocks"...Pinka en stund i källaren?????![]()
Pinka en stund i källaren?????![]()
Ganska ovanligt att lämna in urinprovet "on the rocks"...
Dags att denna får lite tid på handleden.
![]()
Ärre en Longines Heritage 1951? Närbild?Funderar på vilken kvällens klocka blir..![]()
Ärre en Longines Heritage 1951? Närbild?
Jag var och gångtestade en klocka ur lådan idag samtidigt som en medlem hämtade ut sin nyservade skönhet.
Vi har pratat så mycket stålsorter här på sistone så jag var tvungen att prova hur det kändes att skippa stålet för en stund.
Är fortfarande osäker på om det här flyger på min handled?
![]()
Förutom lite rökning och så känner man verkligen igen sig.Det vanliga som familjefäder och kära par gör en fredag:
Sitter/halvligger i soffan
Kudde på magen/knät med laptop/padda ovanpå KS online 4 timmar framåt
Öl/vin på bordet, ev whiskey jaeger och börjar skratta högt åt gamla trådar eller Alf Sjödals paketöppning (tjejen hyschar en)
Chips och gottit ätes hårt
Idol på TVn
Tjejen surfar på mobilen intaget av alkohol är mindre för hennes del
Kanske tjuvröka i carporten strax
faken luuuuv it![]()
Vilken resturang?![]()
Kommer du hem med en isad DD?Ligger på hotellrummet och väntar ut regnet. Sedan en sväng till Diamond district och se om det finns några klockor (är öppet). New york alltså.
/j