Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag hoppas att du vet vad du ger dig in på!
Lycka till! Jag kräver efter-bilder!![]()
Kan du ordna en bild pp tavlan i solljus?Ätit upp en låda ferrero rocher nu och två chokladbollar. Nu avnjuter jag kaffe och häng här på ks i väntan på att mina extremt sega vänner som skulle varit här vid 8 ska komma förbi så jag får min middag och bullbak.
Kass kvalité ber om ursäkt för det.
Ska jag nog kunna fixa imorgon!Kan du ordna en bild pp tavlan i solljus?![]()
Klocksnack fungerar ju uppenbarligen, vad är problemet????Fy fan vilken timing!
Ingen netflix,inga playkanaler ingen streaming WTF!
![]()
Klocksnack fungerar ju uppenbarligen, vad är problemet????
Så du menar på fullt allvar att du prioriterar Netflix framför KSMobilsurf 4g funkar ju men Wi-Fi-nätverket som tydligen styr mitt liv har lagt av. Statsnätet söger det ska vara fixat på en timme. Tjena mittbena, jour reparatören lär ju vara lika salongsberusad som mig kl 21 en lördag.
Hm vad är detta för bil? Citroën?Äter, dricker o tänker på morgondagen, ska få åka stcc-bil, ska bli otroligt kul!![]()
![]()
Fett! Var och kollade stcc för några år sen när ens plastfarbror Rickard plockade hem segern. Mäktigt.Hm vad är detta för bil? Citroën?
Sitter och hejar fram våra svenska krigare![]()
Första matchen gick ju sådär![]()
Ja det gick inte precis som jag hade tänkt miginte precard matcherna heller. Får väl se hur restan av galan blir.
Håller stenhårt på Latifi nu iaf!
Tar en "liten" grogg till förlusterna![]()
Förutom lite rökning och så känner man verkligen igen sig.
Särskilt de plötsliga skratten.
/j
Grunden är TTA, samma oavsett om det är citra, volvo bmw eller kia, just detta ex är kia men grunden är identisk!Hm vad är detta för bil? Citroën?
Inte riktigt min kopp te!Kommer du hem med en isad DD?