Husse
Pandion
Ok!Från 15 psi i slanglös mountainbike till 110 psi i sporthojen.![]()
Det blir ungefär samma kompression! 115psi är 7.9 bar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok!Från 15 psi i slanglös mountainbike till 110 psi i sporthojen.![]()
Det är rätt bra tryck i de där däcken.Ok!
Det blir ungefär samma kompression! 115psi är 7.9 bar!![]()
Ju smalare däck desto mer tryck i dem! 23mm blir rätt hårda.Det är rätt bra tryck i de där däcken.![]()
Det blev bättre än väntat i alla fall.Det märks att man är hemma och på kontoret igen...
276 steg och kl är över 09... tror det blir svårt att komma upp till över 10k idag med denna start.
![]()
Japp!Det är rätt bra tryck i de där däcken.![]()
10kg är ju löjligt högt tryck.Japp!
Finns några som kört fullt!
10 Kg men då blir det så lätt punka.
Älskar ekrarna, det är komposit och dom är bara hälften så långa som radien på hjulet, bara dra ut och fästa så har man ett underhållsfritt hjul!![]()
Elektrikern skulle varit där 07.00?Väntar på att elektrikern ska komma och koppla bort en fördelardosa, så att jag kan sätta dit sista regeln!
![]()
![]()
Jo, ekrarna är ruggigt stryktåliga! Vikten på denna med utrustning ligger på under 8kg!10kg är ju löjligt högt tryck.Coolt med ekrarna, visste inte ens att det fanns såna. Känns som att de tål en del stryk också om de är så pass flexibla.
![]()
Klokt att inte ge sig på den där dosan själv!Väntar på att elektrikern ska komma och koppla bort en fördelardosa, så att jag kan sätta dit sista regeln!
![]()
![]()
Så länge köpen får plats i en kasse är det väl lugnt!Våndas över frugans IKEA köp![]()
![]()
Det är ju verkligen ingenting, den måste vara riktigt smidig. Blir inte tyngdpunkten ganska högt upp när man har en så pass lätt kärra? Det är klart en vanesak men jag kan tänka mig att de är svåra att hantera.Jo, ekrarna är ruggigt stryktåliga! Vikten på denna med utrustning ligger på under 8kg!
Panthera gör ju sin X, vikten på den ramen är 2,1Kg och med dyna och hjul, smått otroliga 4,4Kg!![]()
![]()
Edit: Jag vet att jag inte har bytt klocka än sedan i går!