• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Precis hemkommen från järntemplet
15971767488142068091629701967221.jpg

Det är rätt bra tryck i de där däcken. :cool:
Japp!
Finns några som kört fullt!
10 Kg men då blir det så lätt punka.
Älskar ekrarna, det är komposit och dom är bara hälften så långa som radien på hjulet, bara dra ut och fästa så har man ett underhållsfritt hjul! :)

Senast ändrad:
Japp!
Finns några som kört fullt!
10 Kg men då blir det så lätt punka.
Älskar ekrarna, det är komposit och dom är bara hälften så långa som radien på hjulet, bara dra ut och fästa så har man ett underhållsfritt hjul! :)
10kg är ju löjligt högt tryck. :wideyed: Coolt med ekrarna, visste inte ens att det fanns såna. Känns som att de tål en del stryk också om de är så pass flexibla. :)

10kg är ju löjligt högt tryck. :wideyed: Coolt med ekrarna, visste inte ens att det fanns såna. Känns som att de tål en del stryk också om de är så pass flexibla. :)
Jo, ekrarna är ruggigt stryktåliga! Vikten på denna med utrustning ligger på under 8kg!
Panthera gör ju sin X, vikten på den ramen är 2,1Kg och med dyna och hjul, smått otroliga 4,4Kg!
5C8E67FE-9707-4F5F-BEAC-184F88552637.jpeg
4371AD5D-7745-4587-9DB3-ADD5C2117E09.jpeg

Edit: Jag vet att jag inte har bytt klocka än sedan i går!

Jo, ekrarna är ruggigt stryktåliga! Vikten på denna med utrustning ligger på under 8kg!
Panthera gör ju sin X, vikten på den ramen är 2,1Kg och med dyna och hjul, smått otroliga 4,4Kg!
5C8E67FE-9707-4F5F-BEAC-184F88552637.jpeg
4371AD5D-7745-4587-9DB3-ADD5C2117E09.jpeg

Edit: Jag vet att jag inte har bytt klocka än sedan i går!
Det är ju verkligen ingenting, den måste vara riktigt smidig. Blir inte tyngdpunkten ganska högt upp när man har en så pass lätt kärra? Det är klart en vanesak men jag kan tänka mig att de är svåra att hantera. :)

Tillbaka
Topp