• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Då var man åter på kontoret och fast i ekorrhjulet igen. Då får Datejusten ställa upp som balsam för själen.
6689B920-CFBB-476B-B5BD-91135C66CB2C.jpeg

Japp!
Finns några som kört fullt!
10 Kg men då blir det så lätt punka.
Älskar ekrarna, det är komposit och dom är bara hälften så långa som radien på hjulet, bara dra ut och fästa så har man ett underhållsfritt hjul! :)
Måste fråga, jag får inte ihop det med att ekrarna bara är hälften så långa som radien på hjulet? Radien på hjulet brukar utgöras av ekerlängden.

Helt rätt! Super cool men inte jag som kör tråkigt nog :(
En stor jävla terrängbil verkar det som. Den ser riktigt hög ut. "Ground clearance" är inga problem i den där ;)
Har du en fordonsförare i bilen som kör den? Den är inte så snabb va? ;) Den måste väga en del.

Ska bli riktigt kul efter GMU när jag går in i fordonsförar-delen av utbildningen. Hoppas få köra galten. Men det kan mycket väl bli så att jag kör lastbil istället... :(

Måste fråga, jag får inte ihop det med att ekrarna bara är hälften så långa som radien på hjulet? Radien på hjulet brukar utgöras av ekerlängden.
Kompositen i ekrarna är elastisk, vilket ger både fjädring och att man aldrig behöver spänna/justera ekrarna!
Ett komplett hjul med spinnergy fälgbana, spox-nav, Swalbe däck och kompisitekrar går loss på 10 papp!

Höll på och fotade inför annons hos KS. Laddade upp bilder, skrev hela texten.. Sedan försvann texten när jag återvände till KS (för dåligt med minne). Orkar inte skriva om + att jag tar det som ett tecken från ovan att klockan ska stanna. Renoveringar får finansieras på annat vis :happyhappy:

DSC_4342.JPG

Tillbaka
Topp