Husse
Pandion
Hög, är min gissning!Kan jag tänka mig!
Haha, undra vad skatten hade blivit på en sådan med nya systemet![]()
Härliga 2.8 Ford V-6, älskade 98 oktan, inget för Greta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hög, är min gissning!Kan jag tänka mig!
Haha, undra vad skatten hade blivit på en sådan med nya systemet![]()
Måste fråga, jag får inte ihop det med att ekrarna bara är hälften så långa som radien på hjulet? Radien på hjulet brukar utgöras av ekerlängden.Japp!
Finns några som kört fullt!
10 Kg men då blir det så lätt punka.
Älskar ekrarna, det är komposit och dom är bara hälften så långa som radien på hjulet, bara dra ut och fästa så har man ett underhållsfritt hjul!![]()
Helt rätt! Super cool men inte jag som kör tråkigt nogGalten?
Jag rycker in som fordonsförare i September, hoppas få köra något liknande![]()
Och det blev en cool bildCool bil och cool klocka kräver coolt armband!![]()
En stor jävla terrängbil verkar det som. Den ser riktigt hög ut. "Ground clearance" är inga problem i den därHelt rätt! Super cool men inte jag som kör tråkigt nog![]()
Kompositen i ekrarna är elastisk, vilket ger både fjädring och att man aldrig behöver spänna/justera ekrarna!Måste fråga, jag får inte ihop det med att ekrarna bara är hälften så långa som radien på hjulet? Radien på hjulet brukar utgöras av ekerlängden.
Blev en riktigt bra komboTestar ett gummi från @Feskarn numera watchwear.se han driver, otroligt skönt och tyckte det gjorde sig bra.
![]()
![]()
Jösses, det förklarar saken. Svårt att rent tekniskt tänka sig att kompositen är så elastisk.Kompositen i ekrarna är elastisk, vilket ger både fjädring och att man aldrig behöver spänna/justera ekrarna!
Ett komplett hjul med spinnergy fälgbana, spox-nav, Swalbe däck och kompisitekrar går loss på 10 papp!
Det finns väl X antal olika varianter på kompositmaterial.Jösses, det förklarar saken. Svårt att rent tekniskt tänka sig att kompositen är så elastisk.
Den är FET. Ingen skam i lite deskdiving!Det visade sig vara för svårt att lägga sommarklockan när semestern var slut, så den får sitta kvar trots att man är tillbaka på kontoret.
![]()
Försöker fördriva lite tid... Vilken ska jag rocka imorgon?
![]()