Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det albumet är så jävla bra!Lite musik (Foo Fighters - Wasting light) såhär på kvällskvisten
![]()
Instämmer, min favorit ur deras diskografiDet albumet är så jävla bra!
Jättesnygg! Vad är det för årtal/ref. på en sådan fin pjäs?
Bekantar oss med varandra..![]()
38mm men bärs härligt vintage bra.. men vilket läder ska den kläs med?
Riktigt snyggt på det där lädret ju!
Bekantar oss med varandra..![]()
38mm men bärs härligt vintage bra.. men vilket läder ska den kläs med?
Tack för det!Jättesnygg! Vad är det för årtal/ref. på en sådan fin pjäs?
Lite tunt kanske.. är ett Hirsch london som jag hade liggandesRiktigt snyggt på det där lädret ju!
...du skulle ju kunna skoja till det med ett svart av ål till Sjömästaren![]()
RöttHärlig kombo med orange band till den urtavlan!![]()
Insamling av kottar![]()
Jag bytte karriär efter att känt detsamma på mitt jobb. Blev egen företagare efter att köpt en mindre verksamhet vid 47 års ålder. Tufft i början, men kan nu konstatera att det var det bästa beslutet jag gjort professionellt! Det är inte värt att vantrivas. Livet är för kort och det finns så mycket man kan göra om man bara vågar ta steget. Det innebär kanske inte att man skall säga upp sig utan att veta vad man skall göra härnäst, men att göra en plan som man genomför för att få en ny arbetstillvaro!Sitter på ballen med ett glas vitt och funderar på att lämna IT branchen helt och hitta på något Helt annat..
![]()