• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi jobbar på!
PSX_20200813_101035.jpg
Med datan i naturen och landsbygskavajen på tror man du är ute i fält och mäter högspänning eller nåt!

Jag bytte karriär efter att känt detsamma på mitt jobb. Blev egen företagare efter att köpt en mindre verksamhet vid 47 års ålder. Tufft i början, men kan nu konstatera att det var det bästa beslutet jag gjort professionellt! Det är inte värt att vantrivas. Livet är för kort och det finns så mycket man kan göra om man bara vågar ta steget. Det innebär kanske inte att man skall säga upp sig utan att veta vad man skall göra härnäst, men att göra en plan som man genomför för att få en ny arbetstillvaro!
Låter toppen! ..jag har ju sett lite av ditt verk :) AAAhhhh måste fundera på något spännande :happyhappy:

Med datan i naturen och landsbygskavajen på tror man du är ute i fält och mäter högspänning eller nåt!
Haha, jag är bara en simpel IT-nörd som tycker att det är alldeles för varmt på ovanvåningen där jag har mitt hemmakontor så jag sitter i trädgården och jobbar istället. :D
PSX_20200813_111248.jpg

Har du kallt i dag?
Här på mitten är det i alla fall 20 grader!
När bilden togs så var det inte mer än 17 grader men nu har det krupit upp till 22°C! :)

Haha, jag är bara en simpel IT-nörd som tycker att det är alldeles för varmt på ovanvåningen där jag har mitt hemmakontor så jag sitter i trädgården och jobbar istället. :D
PSX_20200813_111248.jpg

När bilden togs så var det inte mer än 17 grader men nu har det krupit upp till 22°C! :)
Ok!
Men då är det ju perfekt nu då!
Doxan är ju som gjord för att köra Agnelli style!
Kommer att sitta som en smäck utanpå ärmen på norrlandskavajen! :cool:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp