• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På jobbet
F7D2E0F1-2A49-4BA8-B5EE-46A6E0B91B38.jpeg

Fungerar vid värmeslag också. :wideyed::D
...och på feber. Räddade livet på min äldsta son när han var 3 år och hade virusinfektionen från helvetet i Thailand. Efter 3dygn med 43grader på sjukhus med antibiotika(kraftigt ifrågasatt av mig) och stora doser febernedsättande så bytte vi sjukhus. Sköterskorna baddade honom vid ankomst och 20 min senare hade han 38.5 och kroppen kunde börja ta sig an viruset.

...och på feber. Räddade livet på min äldsta son när han var 3 år och hade virusinfektionen från helvetet i Thailand. Efter 3dygn med 43grader på sjukhus med antibiotika(kraftigt ifrågasatt av mig) och stora doser febernedsättande så bytte vi sjukhus. Sköterskorna baddade honom vid ankomst och 20 min senare hade han 38.5 och kroppen kunde börja ta sig an viruset.
Fungerar ännu snabbare med sprit. (Utvändigt alltså). :);)

Tillbaka
Topp