Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns inte som man har sovit nåt under augusti, jävla hettaÄven om jag börjar tröttna på värmen så har den sina fördelar. Länge sen man behövde klippa gräsmattan ...
![]()
Instämmer till fullo.Känns inte som man har sovit nåt under augusti, jävla hetta
”Truppartips” blöt en ” shemagh” med kallt vatten , vrid ur och lägg på,er när ni går och lägger Er. Kroppsvärmen torkar den ”blöta shemagh” och man upplever sig sval//Instämmer till fullo.![]()
Fungerar vid värmeslag också.”Truppartips” blöt en ” shemagh” med kallt vatten , vrid ur och lägg på,er när ni går och lägger Er. Kroppsvärmen torkar den ”blöta shemagh” och man upplever sig sval//
Ps: går lika bra att blöta en frottéhandduk,fyller samma funktion
...och på feber. Räddade livet på min äldsta son när han var 3 år och hade virusinfektionen från helvetet i Thailand. Efter 3dygn med 43grader på sjukhus med antibiotika(kraftigt ifrågasatt av mig) och stora doser febernedsättande så bytte vi sjukhus. Sköterskorna baddade honom vid ankomst och 20 min senare hade han 38.5 och kroppen kunde börja ta sig an viruset.Fungerar vid värmeslag också.![]()
...och på feber. Räddade livet på min äldsta son när han var 3 år och hade virusinfektionen från helvetet i Thailand. Efter 3dygn med 43grader på sjukhus med antibiotika(kraftigt ifrågasatt av mig) och stora doser febernedsättande så bytte vi sjukhus. Sköterskorna baddade honom vid ankomst och 20 min senare hade han 38.5 och kroppen kunde börja ta sig an viruset.
Fungerar ännu snabbare med sprit. (Utvändigt alltså)....och på feber. Räddade livet på min äldsta son när han var 3 år och hade virusinfektionen från helvetet i Thailand. Efter 3dygn med 43grader på sjukhus med antibiotika(kraftigt ifrågasatt av mig) och stora doser febernedsättande så bytte vi sjukhus. Sköterskorna baddade honom vid ankomst och 20 min senare hade han 38.5 och kroppen kunde börja ta sig an viruset.