Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du spelat 18 innan kl.9?![]()
Återhämtning i klubbhuset efter 18 spelade hål och klockbyte skett. En ” oldtimer” får det bli idag//![]()
kl 0520 och går själv. Solen går upp 0515 och fullt spelbart. En hel bana för spel. Inga framförvarande att vänta på! Tar en dusch efteråt och äter en god frukost i klubbhuset//Har du spelat 18 innan kl.9?
När är det Tee-off då?
Först tänkte jag "det där var en riktigt fin Patek"På väg att äntra stålhästen på väg till jobbet så då passar en NOS Enicar!
![]()
![]()
Den där skulle jag vilja köpa till dottern! Är det en äldre eller går de att få tag på nu?kl 0520 och går själv. Solen går upp 0515 och fullt spelbart. En hel bana för sig själv. Inga framförvarande att vänta på! Tar en dusch efteråt och äter en god frukost i klubbhuset//
![]()
Grymt snygg kombination med bandet!På väg att äntra stålhästen på väg till jobbet så då passar en NOS Enicar!
![]()
![]()
Haha, we wish!Först tänkte jag "det där var en riktigt fin Patek"
Riktigt trevlig!
Tack, vad glad blir....nu gjorde du min dag!Grymt snygg kombination med bandet!
Spelar ju egentligen ingen roll vilket märke det är så länge man gillar den. Grattis till en fin klocka!Haha, we wish!
Tack ändå, den är en liten pärla faktiskt och Enicar gjorde fantastiskt trevliga klockor med egna urverk så de kanske inte var såå himla långt ifrån Patek ändå`![]()
Precis så är det, tack!Spelar ju egentligen ingen roll vilket märke det är så länge man gillar den. Grattis till en fin klocka!
? när det gäller ålder. Jag köpte den på myrorna för 30 kr. I med ett nytt Miyota quartsverk och simsalabim. Perfekt golfklocka alternativ 2021 års 1- månadsklocka.//Den där skulle jag vilja köpa till dottern! Är det en äldre eller går de att få tag på nu?