• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sen lunch efter lunchtur på cykeln. Plastklockan från cyklingen sitter fortfarande på. Mekanisk och plast, precis som min cykel
9E49DB23-E60E-483A-8255-D29630A4206E.jpeg

Fantastiskt! Stort grattis och hoppas att hela familjen mår bra efter vad som måste vara en omtumlande stund. Mina favoritposter på KS när man får dela de riktigt stora stunderna med andra medlemmar :)
Tackar ödmjukast :)
Han kom som ett skott ur en kanon på ca 3 minuter när vi väl kom in på förlossningen.
Föddes med hela fosterhinnan kvar vilket jag fick lära mig att det kallas för segerhuva.
1/80 000 föds på det sättet så det var klart annorlunda denna gång jämfört mot första barnet.

Lite segt att man ej får vara kvar på BB men det är bara att respektera förhållningsreglerna utifrån läget som råder. Det viktigaste är att lillkillen och mamma mår bra + att dom är i goda händer :)

Tillbaka
Topp