Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket, väldigt nöjdRiktigt fin, sitter fint på handleden!![]()
Sjukt sugen på en likadan, blir nog min nästa ögonsten!Tack så mycket, väldigt nöjd![]()
Rovfåglar är häftiga. Kommer ihåg att jag blev mest imponerad av fågelshowen när jag var på Kolmården senast. Ugglor t ex, sällan man ser dem flyga.Ute på förmiddagspromenad men fastnade vid en åker där det cirkulerade en brun kärrhök. Har alltid varit fascinerad av rovfåglar och det är nästan meditativt att se när de ligger och hovrar.
![]()
Wow, vilken jäkla Sinn! In i Sinn-tråden!Rovfåglar är häftiga. Kommer ihåg att jag blev mest imponerad av fågelshowen när jag var på Kolmården senast. Ugglor t ex, sällan man ser dem flyga.
Kör också Sinn idag.
![]()
Rovfåglar är häftiga. Kommer ihåg att jag blev mest imponerad av fågelshowen när jag var på Kolmården senast. Ugglor t ex, sällan man ser dem flyga.
Kör också Sinn idag.
![]()
Wow, vilken jäkla Sinn! In i Sinn-tråden!![]()
Väntan är det värsta, sedan går det av bara farten.Dricker kaffe och laddar upp inför tenta kl 14-18. Har pluggat ordentligt, men är ändå nervös som sjutton!
![]()
Lycka till!Dricker kaffe och laddar upp inför tenta kl 14-18. Har pluggat ordentligt, men är ändå nervös som sjutton!
![]()
Jo så är det väl..Väntan är det värsta, sedan går det av bara farten.![]()
Tack så mycket!Lycka till!
Köpte i dagarna kvartsversionen som en examenspresent, riktigt stilren!Nytt tillägg till samlingen! Kom fram idag!
![]()
Köpte i dagarna kvartsversionen som en examenspresent, riktigt stilren!
![]()
Till en vän/svåger faktiskt men blev absolut sugen på en egen som vardagsklocka, jag utgick ju från min egen smak heheVäldigt stilren! Och känns fantastisk på handleden. Present till dig själv då, förstår jag?
Nej, den kommer definitivt stanna och behöva en service![]()
En fredag utan sportstål, håller denna kvällen ut...?![]()