S
Staafen
Guest
Skål och gonatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörde jag torsdag?!Men vänta nu ........, det är ju för sjutton torsdag.
![]()
Grattis till erTackar ödmjukast
Han kom som ett skott ur en kanon på ca 3 minuter när vi väl kom in på förlossningen.
Föddes med hela fosterhinnan kvar vilket jag fick lära mig att det kallas för segerhuva.
1/80 000 föds på det sättet så det var klart annorlunda denna gång jämfört mot första barnet.
Lite segt att man ej får vara kvar på BB men det är bara att respektera förhållningsreglerna utifrån läget som råder. Det viktigaste är att lillkillen och mamma mår bra + att dom är i goda händer![]()
Vad var det för citat nu igen ?haha sant! tur jag är singel och inte har tid med en hus gris!
Försökte pm dig men gick inte. Ville bara säga att jag brukar sno ditt citat numera! Det är perfekt undrar vart du fått det från? sen har jag med ändrat min inställning till klocksamling och numera sålt väck allt och köpt en seiko skx009 och en 25 år gammal omega där båda har personlig mening för mig.
![]()
TackGrattis till er![]()
Man kan alltid gå ut och bajsa i skogen medans man väntar!Väntar på att kaffet ska rinna klart
![]()
Det är klart, det är sedan gammaltMan kan alltid gå ut och bajsa i skogen medans man väntar!
Bra storlek, sitter som ett smäck!”Frukost” med nytt ur
![]()
Tack så mycket! Efter några svängar med olika tudor i BB serien känner jag att 41an är rätt för mig. Väldigt nöjdBra storlek, sitter som ett smäck!
Riktigt fin, sitter fint på handleden!”Frukost” med nytt ur
![]()