Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter tre minuters tittande på bilden har jag fortvarande ingen aning om vad som är problemet, utom möjligtvis för lite Rolex.Kan fanemig inte klura ut problemet... är inne på dag 3 utan framgång
![]()
Efter tre minuters tittande på bilden har jag fortvarande ingen aning om vad som är problemet, utom möjligtvis för lite Rolex.![]()
![]()
Ikväll är det jag, en cigarr och ett glas Rom på altanen. Jag har blivit pappa. För första gången, och jag kan inte beskriva känslan. Hon är PERFEKT!![]()
Du får väl åka lite längre bort till en gammal hederlig bilprovning.Besiktar bilen, SUCK!Sen OPUS tog över så är det alltid ombesiktning.
![]()
Kan fanemig inte klura ut problemet... är inne på dag 3 utan framgång
![]()
Har du kollat så strömsladden sitter i? Har du prövat att dra ut alla sladdar och sätta in dem igen?
Snyggt! vad är det för gummi?
Du får väl åka lite längre bort till en gammal hederlig bilprovning.
Snyggt! vad är det för gummi?
Har ett par till Daytonan som jag inte provat ännu.