Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah! Trevligt. Uppvuxen där & föräldrarna har kvar sin villa där. Fint område!Nej, min svärmor bor där så man har ju vägarna förbi rätt ofta!
Kan konstatera att här är det MYCKET lägre temperatur denna vecka...Har betraktat en helt ok solnedgång och noterar lite lägre temperatur än förra veckan, brrr
![]()
Grymt, det får jag kolla upp nästa gång jag är hos min kund i Bromma. FintBromma, Ålsten.![]()
Tack, du är en riktig kompis!Ja, på en onsdag, men i australien är det torsdag så helt ok ! //![]()
Tjabbba mannen ! Allt väl, efter straptsen du upplevt nyligen med en av Er familjemedlem. Sköt om dig och som sagt var, ha,re bra.Blir en riktigt fin dag idag!
![]()
Ska försöka färdigställa att få dit alla spånskivor så vi kan börja sätta dit tapetväv!
![]()
![]()