Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool.Inte v8 inte V12 utan 16 cylindrar
![]()
![]()
Bra tekniskt Med grym bild och ljud, men ibland fullständigt obegripligt för att förstå. Två spaningar varav den första är att jag varit på samtliga platser i filmen vilket är lite kul. London, Bombay, Oslo, Tallin och Amalfikusten söder om Neapel. Den andra är att Hamilton fortsätter att produktplacera sina klockor i hans filmer.Såg den igår. Vet verkligen inte vad jag ska tycka om den
Japp, tänkte också på produktplaceringen. Väldigt bra rent tekniskt, men klickade inte med den som helhetBra tekniskt Med grym bild och ljud, men ibland fullständigt obegripligt för att förstå. Två spaningar varav den första är att jag varit på samtliga platser i filmen vilket är lite kul. London, Bombay, Oslo, Tallin och Amalfikusten söder om Neapel. Den andra är att Hamilton fortsätter att produktplacera sina klockor i hans filmer.
Vet inte om du redan skrivit ut det men vad är målet med bygget?Vi gnolar på, fönstersmygen är klar, nu håller jag på med den till dörren!
![]()
Lite finputs bara...
![]()
![]()
Vet inte om du redan skrivit ut det men vad är målet med bygget?
Jag tror att herr Lesa varit ute och grävt skyttevärn i sömnen!![]()
Godmorgon. Åtgärder före körning, dvs kolla olja mm innan man rullar ut och idag så är det en oldtimer på handleden.Ha,re//
Tyvärr så har några objudna gäster letat mat i backen. Vildsvin.![]()
![]()
Riktigt bra jobbat måste jag säga!Gör mig redo för att åka och köpa den sista tapetvåden, som surt tog slut i lördags!
![]()
![]()
Och lilla Musse passar på att dricka vatten gullungen! Snart ska han få sin hjärtmedicin!
![]()
Det har jag, men jag skriver det gärna igen!
Från början så var det en vedbod med jordstampat golv, samt att det var ett kallförråd. Det tyckte jag och Los Tantos var slöseri med space. Så målet, är att få till ett extra varmbonat utrymme ( Ateljé) där jag och Los Tantos kan vara kreativa. Så därför har vi lagt ner kropp och själ för att det ska bli så fint redan från början, samt haft hit elektriker och grävare för internet/bredband.
Så här såg det ut när vi startade.
![]()