• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Försöker göra lite nytta på jobbet...
PSX_20200901_080144.jpg
Vilken Survival-klocka!!

Men @Affe, man behöver inte vara nyttig varje dag , se på oss pensionärer! Ha ha ha! Ha det bra och sköt om Er//:pompus:

Ni har det bra ni :D! Men jag har som mål att få det helt färdigt, så lilla Klasse ska få se det helt klart. Det skulle kännas mysigt ifall han hade kunnat vara där lite innan han går över till andra sidan :(! Då andas det lite Klasse liksom, eftersom vi ska döpa ateljén efter honom.

Ni har det bra ni :D! Men jag har som mål att få det helt färdigt, så lilla Klasse ska få se det helt klart. Det skulle kännas mysigt ifall han hade kunnat vara där lite innan han går över till andra sidan :(! Då andas det lite Klasse liksom, eftersom vi ska döpa ateljén efter honom.
Jag förstår dig.Jag känner igen detta att få det färdigt! Har tillsammans med frun renoverat två stycken bostadsrätter som vi har bott i ,men nu är det färdigt på den fronten.,alltså renovera lägenheter. Där vi bor nu så flyttade vi in i nästan nyproducerad bostadsrätt. Ha,de bra som sagt var.//:pompus:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp