Nu får vi 750g hängmörad finsk Club Steak. Det förtjänar vi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vet väl att din klocka inte är grön va...För mig är dom grå men det sägs vara bättre än dom mörkgråa...
(Färgblind)
Gissa om jag blev förvånad första gången någon sa det. För mig är den mellangråDu vet väl att din klocka inte är grön va...
Alltså helt meningslöst med en grön klocka för dig...Gissa om jag blev förvånad första gången någon sa det. För mig är den mellangrå
Snyggt med en mellangrå Sub! Det skulle ju passa min hårfärg!Gissa om jag blev förvånad första gången någon sa det. För mig är den mellangrå
Då kan han sälja den billigt till mig!Alltså helt meningslöst med en grön klocka för dig...![]()
Bifall chefen. Ska ha en mörkgrå nästa gångAlltså helt meningslöst med en grön klocka för dig...![]()
HahaSnyggt med en mellangrå Sub! Det skulle ju passa min hårfärg!
Snygg Citizen är det en av de nya varianterna?Onsdagslyfter![]()
Vi kan gå ihop och skicka en motion till Rolex huvudkontor med den önskan!Snyggt med en mellangrå Sub! Det skulle ju passa min hårfärg!
Haha jag är på!Vi kan gå ihop och skicka en motion till Rolex huvudkontor med den önskan!
Undertecknat med:
”De grå tinningarnas charm!”![]()
Tack.Inte varje dag man ser den härliga dinkan. Tack för det![]()
Tack! Nä det tror jag inte, den har väl ett par år på nacken. NY0085-86ESnygg Citizen är det en av de nya varianterna?