Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart det är, det syns ju lång väg!![]()
Testar om detta med 40 mm kan vara något för mig.
Vågar du måla med en sådan dyrgrip på armen?Varv nummer 3.
![]()
![]()
Hmm ja det såg tyvärr lite stort ut. Inte så stor diameter egentligen. Långa luggar?Nope... En 42,5-milimeters Laco blir för stort på mig.Bara att inse...
![]()
Ja, relativt långa och raka. Glömde dock mäta dem. Känns som 50mm, ...minst.Hmm ja det såg tyvärr lite stort ut. Inte så stor diameter egentligen. Långa luggar?
Testa gummibandet!Vi jobbar på! Klockans första dag på kontoret dessutom
![]()
Synd, cool klocka annars! Lurigt med lång lug-to-lug.Ja, relativt långa och raka. Glömde dock mäta dem. Känns som 50mm, ...minst.
Blir en sen kväll med FedEx cup och en trött dag imorgon känner jag redan nu..
![]()
Tur det bara är en klocka som passerar här för TLC... ingen jag betalat för.Synd, cool klocka annars! Lurigt med lång lug-to-lug.
Jag funderar på att köpa till det!Testa gummibandet!
Ja men något så otroligt. Dessutom framhäver det tavlan så att den poppar ännu mer. Var skeptisk tidigare men inte längre kan jag säga. Det är ju inte billigt dock men otroligt välgjort.Jag funderar på att köpa till det!är det skönt?