Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha måste finnas någon där som ser dig fotografera klockan alla vardagar ”nu måste jag snart ta mig mod och fråga vad han gör varje morgon!”Vi ser det vanliga ljuset i tunneln rusa emot oss.
![]()
Haha måste finnas någon där som ser dig fotografera klockan alla vardagar ”nu måste jag snart ta mig mod och fråga vad han gör varje morgon!”
Vad är det för fabrikat på maskinerna? Man känner ju instinktivt och omedelbart ett uppgraderingsbehov. Jobbar på en hållbar motivering och jag tror jag kan komma undan med att gästhuset behöver en uppsättningSkulle ta hand om lite kött som jag hämtat från skogen. Inser dock att kvarn och vac. Är många mil norrut... så då var det lika bra att köpa en ny uppsättning så man har två, dessvärre så spårade det ur
Inser själv att det är något fel på en när man går och köper en köttkvarn som är spec. Till 400kg/h
Men det var kul att fixa köttet med dessa proffsmaskiner. Längst tid tog det att göra rent sakerna![]()
![]()
![]()
Vågar du måla med en sådan dyrgrip på armen?