Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen klar, blev 8 fulla bananlådor och flera hinkar! Ska bli kul och se dom äta äpplen precis utan för fönstret!
![]()
Gult?Gissa min favoritfärg![]()
![]()
Härligt!
Så här såg det ut när jag var hos syrran igårälgfamiljen hann före då nu är äpplena slut.
![]()
Vart va det här då? Älgö ironiskt nog![]()
Coolt! Är kul när vilda djur kommer och hälsar på, fantastisk bild tycker jag, och det blir 120% komplett när syrran din även bor i Älgö.
Eller hur! Och se vad Stockholm kan leverera! Inte bara skogarna i Dalarna![]()
Haha...om du påstår att detta är Stockholm så är det photoshopat tror jag![]()
![]()
![]()
Undrar om Texas no-bean Chili blir godare om kocken har PP medans den puttrar? Jag tror tammefan att det är så!![]()
Det vänstra är lite skav tror jag och det högra är en konstig reflektion eller skit ovanpå glaset. Den är 41 år gammal. Skulle gärna se om du är helt utan ålderstecken i närbild när du är 41.Ser bra ut! Lite skit på tavlan?![]()
De e gott e deDet vänstra är lite skav tror jag och det högra är en konstig reflektion eller skit ovanpå glaset. Den är 41 år gammal. Skulle gärna se om du är helt utan ålderstecken i närbild när du är 41.
Klart! Snart blir det äppelpaj med vaniljsås
![]()
Vilket jävla chefpar vi skulle blivit (No homo) jag bemannar grillen, förser oss n
med sprit och cigarrer, du bygger, renoverar och lagar paj!!
Hejsan hoppsan vilken god öl!
![]()