• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ricrob

Patek
Lite iPad lek i köket mellan snortorkningarna... Känns som det kommer dröja innan jag skaffar helguldare, så tills dess får apelsiner göra jobbet! Ingen bildtävlingsvinnare kanske men lite skön ändå, eller? Kan bli till att plocka fram Olympus'en till tävlignen, då ka ni få se på f#n! :cool:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    280.6 KB · Visningar: 258

Mr Chance

Kalmar
Tycker den är grym.
Hur är den storleksmässigt jämfört med andra klockor du haft?
Vart handlade du ifrån?
Är så nära att köpa en likadan men är osäker utan att ha testat den.

Jag har ganska spinkiga handleder och kan i undantagsvis ha 42 mm. Men idealstorleken för mig är 38-40 mm så den är perfekt.
Jag handlade från en kille i Kil som heter Ronnie. Pålitlig och bra, klockan kom blixtfort på posten. Inga problem

/Micke Ni
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Laddar inför morgondagen : )
Undrar vad man ska ha på armen ; )
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1360175256.907061.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360175256.907061.jpg
    107.1 KB · Visningar: 195

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Jaganata skrev:
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
JL72 skrev:
Joråsåatt ...

Fan vad jag är nöjd med detta köp.

Klart du är nöjd! Finns inget bättre :-D

Älskar tavlan!! Härligt Fin :mrgreen:

Vad tror du om att sätta i en grön? :mrgreen:

Någon som är bra på Photoshop och kan ge oss en bild av hur bastarden skulle se ut? Skulle helt klart bli one of a kind, eller?

Testade lite i photoshop men orkade inte redigera det sista men man ser ju iallafall hur det skulle kunna se ut :D ! Vet att det inte är rätt modell av rolex, men ville se hur det såg ut med grön bara ;) Ser riktigt coolt ut tycker jag !!!

klocksnack_zpse46ea2e7.jpg
 

JL72

Omega
Kul shop men jag är inte övertygad ;)

Fifflio skrev:
Jaganata skrev:
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
JL72 skrev:
Joråsåatt ...

Fan vad jag är nöjd med detta köp.

Klart du är nöjd! Finns inget bättre :-D

Älskar tavlan!! Härligt Fin :mrgreen:

Vad tror du om att sätta i en grön? :mrgreen:

Någon som är bra på Photoshop och kan ge oss en bild av hur bastarden skulle se ut? Skulle helt klart bli one of a kind, eller?

Testade lite i photoshop men orkade inte redigera det sista men man ser ju iallafall hur det skulle kunna se ut :D ! Vet att det inte är rätt modell av rolex, men ville se hur det såg ut med grön bara ;) Ser riktigt coolt ut tycker jag !!!

klocksnack_zpse46ea2e7.jpg
 

Målarn

The Steak
Jaganata skrev:
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
JL72 skrev:
Joråsåatt ...

Fan vad jag är nöjd med detta köp.

Klart du är nöjd! Finns inget bättre :-D

Älskar tavlan!! Härligt Fin :mrgreen:

Vad tror du om att sätta i en grön? :mrgreen:

Någon som är bra på Photoshop och kan ge oss en bild av hur bastarden skulle se ut? Skulle helt klart bli one of a kind, eller?

Hahah one of a kind garanterat :D!! Du ser ju resultatet nu, vad tycks :D??
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
Målarn skrev:
Jaganata skrev:
JL72 skrev:
Joråsåatt ...

Fan vad jag är nöjd med detta köp.

Klart du är nöjd! Finns inget bättre :-D

Älskar tavlan!! Härligt Fin :mrgreen:

Vad tror du om att sätta i en grön? :mrgreen:

Någon som är bra på Photoshop och kan ge oss en bild av hur bastarden skulle se ut? Skulle helt klart bli one of a kind, eller?

Hahah one of a kind garanterat :D!! Du ser ju resultatet nu, vad tycks :D??

Ja det där var minst sagt intressant. Tack Fifflio! Men det ska ju vara den gröna GMT-tavlan med guldindex och guldvisare. Nu fick man bara en humm om hur det skulle kunna vara.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Langar in en rolle-bild från helgen som var bara för att återställa ordningen och låta det rulla in nya bilder. Ref 16030 från 1984 som sällan får sitta på armen men när den väl sitter på så sitter den förjävla bra!

866802F5-0600-4D30-AE90-C18BBA5C8C10-2637-000001AFACF9E9D3_zpsce5ec188.jpg
 
Topp