Ptwi satan vad snygg den där är!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ptwi satan vad snygg den där är!!
Obligatoriskt när man väl är på väla enligt rykte
![]()
Åkte faktiskt förbi på E4:an vid 13-tiden men visste inte då att ni var där.Du kunde kommit hit med din samling och underhållit oss![]()
Mindre än 100 cl.Tänk va lite som behövs för att en lördag ska gå från grå och tråkigt till bärnstensglimmande guld!!![]()
Härligt jabla PO:n gör sig bra bredvid romen, men varför äts det så tidigt hos familjen jabla?Har avnjutit lördagsmat. Tapas till att börja med.
![]()
Men när västerbottenpajen kom fram sa hustrun: varför tar du ingen bild på min klocka och tallrik.
Här är den.
![]()
![]()
Sålt en Breitling och köpt en Rolex. Den är ju självklar runt handleden. Speciellt om man bara ägt den i 4h
OT kanske, men den måste du berätta mer om. Här eller i annan OT-tråd. ☺Ställer bilen i ide.
![]()
? I DEN flaskan ja. Men tror du inte det räcker ett tag?Mindre än 100 cl.![]()
Har avnjutit lördagsmat. Tapas till att börja med.
![]()
Men när västerbottenpajen kom fram sa hustrun: varför tar du ingen bild på min klocka och tallrik.
Här är den.
![]()
Sen frukost och ingen lunch.Härligt jabla PO:n gör sig bra bredvid romen, men varför äts det så tidigt hos familjen jabla?
En klassiker.Shoppar med tjejen och hennes kompis. Fast jag placerade mig nu på en bänk utanför affären o läser lite KS! [emoji4]
Nästa gång får ni förvarna dan innan så kan vi nog fixa en miniGTG.Du kunde kommit hit med din samling och underhållit oss![]()
Du ska trä Rollen runt den där innan du fotar!Obligatoriskt när man väl är på väla enligt rykte
![]()