Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste vara ett rent nöje med en sådan Sinn som sällskapRiver våtrumstapet som har suttit sen 70-talet och dessutom är övertapetserad, tror nog inte det var helt hundra att göra så?Ping...Målarn.
![]()
Nu J-vlar ska gamla limrester slipas bort...
![]()
Bilder kommer först imorgon när Fru anländer efter sin ansträngande tjänsteresa. Idag blir det enklare kosthållning på egen hand...Nästan krav på pics på detta låter ju gudomligt gott!
Kan bli väldigt romantiskt i morron efter kvällens ärtsoppa, jag hade satsat på bubbelbad.Bilder kommer först imorgon när Fru anländer efter sin ansträngande tjänsteresa. Idag blir det enklare kosthållning på egen hand...![]()
Nästa gång får ni förvarna dan innan så kan vi nog fixa en miniGTG.![]()
Hör du något som mullrar på Tågaborg inatt så vet du varförKan bli väldigt romantiskt i morron efter kvällens ärtsoppa, jag hade satsat på bubbelbad.![]()
Låter som att vi får damma av Hamilton igen för att mota bort "Ivan"Funderar på om dagens "kränkning i östersjön" kan vara ett riggat försök dolt av staten förstås, för att öka budgeteringen till försvaret?
Samtidigt oavsett om vi skulle kapprusta, misstänker jag att det vore mer av en pappersexercis för Ryssland att ta över Sverige. (Ungefär som k4)
![]()
Skål o låt konspirationsteorierna flöda!![]()
Häftigt av frugan att bära en sån pjäs! Gillas!Och i jämlikhetens namn kommer en lumebild på hustruns PO.
![]()
Promenadavstånd så varför har vi inte haft en miniGTG? kanske inte läge ikvällHör du något som mullrar på Tågaborg inatt så vet du varför
Ikväll är jag upptagen med att ersätta kärnkraften med biogas, men gärna ett GTG i höst! Måste finnas flera i Sundets PärlaPromenadavstånd så varför har vi inte haft en miniGTG? kanske inte läge ikväll![]()
Två av mina favorituppfinningar, TV och RO.Gentas mästerverk i skenet av tv:n
![]()
Skyll på ungenTV4 på plan2 whiskey i handen
Frugan festar
Ungen sjuk sover
Spillt öl på mattan plan1 enda vittnen är ungen som fråga 100ggr vad jag gjort
Funderar på lögn inklusive hur ska distrahera henne från tv zonen imorgon bitti, kanske Ikea direkt på morgonen?
![]()
Dricker öl med nya IWCn på armen.
![]()