Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Porrigt värre.Fick bli ett byte vid lunch!
![]()
Tolkade gårdagens likes som att denna kombination åtminstone flög lite halvdant.
Om jag skulle tvingas bli en OWG skulle det bli med en 116710LN.
- Funkar på länk, Nato, perlon, canvas och troligen även lite ruggat läder.
- Funkar till såväl ledig som mer strikt klädsel.
- Tillräckligt dyr för att kännas "fin", men går ändå att använda som beater utan att gråta blod. (Högst personlig definition om var den gränsen ligger, vilket jag är fullt medveten om)
- Det enda negativa jag kan komma på är att den ju inte är superkul. Men det är väl också en del av konceptet med en OWW (one watch watch). En för "rolig" klocka riskerar man ju att tröttna på.
Well.
En bild också.
Edit: glömde ju att GMT dessutom är den enda egentligt vettiga komplikationen i mitt tycke. Även om många andra såklart är "coola".
Lite läder eller gummi livar alltid upp när det blivit tråkigt, gäller säkert klockor ocksåDags att lämna jobbet! Äntligen.
Känner samma!! Nästan tråkigt perfekt.
![]()
Lite läder eller gummi livar alltid upp när det blivit tråkigt, gäller säkert klockor också![]()
Vilka små händer du harFiskar hummer i smögen![]()
Denna rackaren väger 1,7kg... Size matters!![]()
![]()
Fracking bilkö.
SBGX117Vad är det för en skönhet, kan man få modell nr =)
SBGX117
Tvärt om, jäkligt bra att den är kvarts.Tack. Men jäkligt synd att det är Quartz =(
Hade det varit automatic så hade ja köpt den.
Cykeln vägrade bada så det fick bli en dusch istället...
![]()