Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beslutsångest! ska man byta till länk? gummit är ju så skönt.. Hjälp mig ?!
![]()
tycker verkligen inte att du ska byta länken till gummitmen och andra sidan är det ju du som ska bära klockan..
![]()
Trivs bra i gummit, men alltid kul med omväxlingär ju bara till dra på gummit igen iofs om jag inte trivs, men var mest ute efter lite olika åsikter!
![]()
Tycker gummit är skittufft. Å andra sidan en av B's finaste länk. Bra svar vaBeslutsångest! ska man byta till länk? gummit är ju så skönt.. Hjälp mig ?!
![]()
Jösses vilken vacker blå färg på den
Kunde varit bättre väder när man får möjlighet till häftig utsikt.Beater högst upp i pylonen på stora bält. Deltager i en stor beredskapsövning.
![]()
Förstår inte hur du kunde fundera på att byta ut den tavlan direkt.
Tycker gummit är skittufft. Å andra sidan en av B's finaste länk. Bra svar va![]()
Vi ses strax![]()
Inte så bra som jag hade önskat. Första gången jag skrev, helt oförberedd. Känns att det var ett tag sedan jag pluggade matte. Själv då?Hur gick det för dig?
Nu blir det lite trevligt restaurangbesök, man får ju fira att man orkade skriva prov i 5 timmar.![]()