Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så bra som jag hade önskat. Första gången jag skrev, helt oförberedd. Känns att det var ett tag sedan jag pluggade matte. Själv då?
Har du räknat med hjälp av kontroll pappret?Andra gången, lite förberedd sedan sist. Satte det jag behöver så är mer än nöjd! Skönt att kunna börja studierna när jag känner för det. Dock vet jag inte om jag är redo för studentplånbok...
Sista gången innan det blir varmt för denna färgglada kavaj.
![]()
Är på deppigt humör ikväll då en klocka jag skulle köpt som var till salu helt plötsligt inte längre skulle säljas trots att tidpunkt o plats för affären redan var klar :/
Nu vill jag titta/göra något roligt för att få tankarna på annat. Så finns det någon hemsida med lite roliga filmklipp eller kanske någon sida med lite intressant fakta om ja, i princip vad som helst. Vill bara ha något att göra![]()
Jo...
Men det är ju trots allt säljarens rätt att dra tillbaka försäljningen. Synd bara att man kommer på det när själva affären har gått så pass långt så man tom har förberett sig för 5 timmar i bil för att hämta den. Å så skulle det blivit min första "riktiga" klocka så det är väll därför man e extra deppig. Hade tom fått låna en likadan klocka av en väldigt god vän för att "vänja" mig vid den kring armen o stilla suget, låter väl ganska fånigt-
Hur som helst du har inget tips på någon kul sida man kan slå ihjäl någon timme på, känns som jag har bläddrat förbi expressen/aftonbladet ett tjugotal gånger nu .P
Spännande, får kolla in den.
Tack för tipset!![]()
Har du räknat med hjälp av kontroll pappret?
Är på deppigt humör ikväll då en klocka jag skulle köpt som var till salu helt plötsligt inte längre skulle säljas trots att tidpunkt o plats för affären redan var klar :/
Nu vill jag titta/göra något roligt för att få tankarna på annat. Så finns det någon hemsida med lite roliga filmklipp eller kanske någon sida med lite intressant fakta om ja, i princip vad som helst. Vill bara ha något att göra![]()
Blått är flådigt.