Dags att kånka in en pall pellets
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Revbensspjäll, långkokt chili, coleslaw, nachos mm mm.. Tror jag är mätt för en vecka nu.Absolut!! Kanske inte så seriöst att det behöver en hel meny dock
Får man fråga vad som står på den? Burgare?
G-shock såklart! In i värmen med dig i forumets trevligaste tråd Officiella G-ShocktrådenG-shock sviker en aldrig när man vandrar i naturen. Vilken står vid er sida när ni är på promenader eller liknande?
Just got mine in the postTar vara på lunchrasten
2 x congratsJag firar en ny klocka .
Ja just det, det är också 29 år sedan jag och min sambo träffades.
Den där var riktigt trevlig för att vara en Panerai!Vin, ost, risig rulle och Panerai 520.
"För att vara en Panerai"; nä nu jävl...Den där var riktigt trevlig för att vara en Panerai!
Riktigt bra!"För att vara en Panerai"; nä nu jävl...
Haha närå, man ska ta det man får, thanks!
Här får du en tidigare bild på den magiska baksidan bara därför
Well Sinn rubber straps are undoubtedly among the best in the strap business period, (I had few, so I know) but when it comes to comfort its hard to beat elasticated MN style strap. And that color combo is a stunnerDetta var ett riktigt trevligt band, har prövat allt möjligt på olika klockor men oftast ramlat tillbaka till länk eller ”fabriksgummi” men detta är nog det mest bekväma jag prövat och ser ganska ok ut också.
Sett detta? Missat helt, satt och lyssnade igenom hela idag när jag jobba. Helt fantastiskt. Hade gärna sett de live.Haha! Stalkar du igenom min posthistorik, min vän? Magiskt! En Gtg känns mer högaktuell än någonsin tidigare!