Jag är helt såldDen var du värd
Jag kör på lite äldre GMT än du gör, ref.: 1675 från 1967..
GMT är fantastiska i alla dess tappningar.
Grattis Mekmek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är helt såldDen var du värd
Jag kör på lite äldre GMT än du gör, ref.: 1675 från 1967..
GMT är fantastiska i alla dess tappningar.
Grattis Mekmek!
Kusligt passande så här i Allahelgona tider.
Kusligt passande så här i Allahelgona tider.
Det var som faen, åker farbror rullbräda?
Det var som faen, åker farbror rullbräda?![]()
Coolt, jag skyller på att jag är för tung för grabbens 50kg bräda.....Japp. När andan faller på så blir det några repor i bowlen med äldste sonen. Old school.
Coolt, jag skyller på att jag är för tung för grabbens 50kg bräda.....
![]()
Random klockbild
passar på att tacka Gripenbro för den fina affärenVar det nån som sa GMT? Kommer ju den här lite i skuggan av vissa inkommande, men jag är happy som fan ändå
Ref 16700, U- serie, 1997. Kom även med Rubber B och pepsi insert. Happy!!!!![]()
Ångervecka? Skitball och snabb ju!Säljer racern...men när jag tittar på den nu och ser hur crisp den ser ut ångrar jag mig nästan.
![]()
Grattis till din GMT, här är min 16700 w-serie på Rubber B.Åsså på Rubber B...![]()
![]()
Flyger.Grattis till din GMT, här är min 16700 w-serie på Rubber B.
![]()
Tack! Och va kul, ref polareGrattis till din GMT, här är min 16700 w-serie på Rubber B.
![]()
Njut av den nu, det är du värd efter allt elände.FUCK OFF vad nöjd jag är med klockan! Skönt att ha den tillbaka igen...
![]()
Njut av den nu, det är du värd efter allt elände.
Valet av klocka idag var inte så svårt.
![]()