Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Happy for you my Scurfa should arrive tomorrow
Hämtar en ny kompis och har fått dos 2 av Pfiser-BioNTech:s lilla spruta. Bra dag.
Vad har man sådana till? Badhus eller SPA anläggning för att motverka spillvatten!?Dammsuger utjämningstankar
Hämtar en ny kompis och har fått dos 2 av Pfiser-BioNTech:s lilla spruta. Bra dag.
Cool TAG Heuer!Väljer klocka
Fick bli Alpina idag
Tackar en link från typ -03 fick den i examenpresentCool TAG Heuer!
Kul att den kommer till användning, alldeles för fin för att samla damm!Ahhh.... kväll
Den ultimata vardagsklockan... vare sig på Everest som på butiksgolvet.Kul att den kommer till användning, alldeles för fin för att samla damm!
Vågar man fråga på en skala 1-100 hur mycket hon kommer uppskatta dessa?
Japp! Fick något tvångsmässigt ryck att jag ville ”börja om från början” med samlingen. Har en 124060 no date sub på ingång. Är lite småsugen på olika klockor men målet är att bli lite mer rationell vad gäller inköp och slippa onödiga impulsköp.Den ultimata vardagsklockan... vare sig på Everest som på butiksgolvet.
(Såg att speedyn fick vandra vidare - vad har du för spännande i pipe line?)
Väldigt mycket puts och tvätt ;DGrymt nöjd fortfarande 1 vecka senare
Så glad att jag inte fastat i något snobberi. Denna kvartsklocka för drygt 3tkr gör mig glad varje gång jag kollar på armen.
New york? Vart bär skutan?Flyttar ifrån världens bästa stad
Dags att säga adjö till den här utsikten
Kul!!Japp! Fick något tvångsmässigt ryck att jag ville ”börja om från början” med samlingen. Har en 124060 no date sub på ingång. Är lite småsugen på olika klockor men målet är att bli lite mer rationell vad gäller inköp och slippa onödiga impulsköp.