Har självdiagnostiserad OCD-light, men tvättade inte klockan faktiskt. Brukar "bara" bli någon gång i veckanVäldigt mycket puts och tvätt ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har självdiagnostiserad OCD-light, men tvättade inte klockan faktiskt. Brukar "bara" bli någon gång i veckanVäldigt mycket puts och tvätt ;D
Japp! Inte lika kul nu under Covid och har dessutom barn nu så har köpt hus i ConnecticutNew york? Vart bär skutan?
Idag hämtade vi hem min Fru och vår nyfödde dotter
Tack så mycket!Stort grattis!!
Hade Steinhart gjort denna idag hade den sågats för att vara en OQ ripoff. Att Tissot gjorde det på 80-talet är bara charmigtGrymt nöjd fortfarande 1 vecka senare
Så glad att jag inte fastat i något snobberi. Denna kvartsklocka för drygt 3tkr gör mig glad varje gång jag kollar på armen.
I detta fallet ett spa med flertalet pooler med ”överrinningskant” både för att samla upp allt skräp som rinner ner i rännan samt kunna pumpa på mer vatten.Vad har man sådana till? Badhus eller SPA anläggning för att motverka spillvatten!?
Försöker veva igång dagen..
Snygg bakgrundFörsöker veva igång dagen..
Osäker om det var ett konstaterande eller försök till passiv aggressivitet hehe. Men ja, inte konstigt eller?Hade Steinhart gjort denna idag hade den sågats för att vara en OQ ripoff. Att Tissot gjorde det på 80-talet är bara charmigt
Fantastiskt fin klocka!Inväntar fjärrvärmetekniker
Vilket land?Go eftermiddag, vi har lite vader pa g, vinden borjar piska upp, arets forsta typhoon pa g, ska ga rakt over stan pa Lord/Sond, sa blir innesittande, trevlig Torsdag traden...
Filippinerna.....Vilket land?
Fin klocka. Sagt det förr, men är lite avis på vädret. Ser härligt ut, min melodi.Go eftermiddag, vi har lite vader pa g, vinden borjar piska upp, arets forsta typhoon pa g, ska ga rakt over stan pa Lord/Sond, sa blir innesittande, trevlig Torsdag traden...
Cool! Visst är det en relativt ny Khaki field, manuell? Lite nyfiken på dem.Dags att dra igång igen! Hur blev det torsdag så snabbt?
Stämmer! Denna är från 2020, väldigt trevlig modell som finns i flera olika varianter om man inte gillar fake-patina. Rekommenderas, mycket kvalitet till ganska billig peng. (Kolla gärna in i Hamilton-tråden för inspiration!)Cool! Visst är det en relativt ny Khaki field, manuell? Lite nyfiken på dem.