Än är inte den siste idioten föddFotar du i 120 knutar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Än är inte den siste idioten föddFotar du i 120 knutar?
Nej tyvärr.Än är inte den siste idioten född
Ja, vadå fotar inte du i dem hastigheterna?Fotar du i 120 knutar?
Bra där! Antispinn är avstängd, två airbaglampor lyser och du kör i 120km/h medan du fottar.Torrt ute idag - då får Trackday bilen luftas
Min kära fru må fylla år idag men det får givetvis inte komma i vägen för sedvanlig torsdagsbalansering ...
Oj, bitter mycket? Antispinn är inte avstängt utan bilen är i MDM läge, då begränsas den. Airbag lyser för att där är monterat skalstolar med 6p bälten. 120km/h med blicken på vägen, knäppte än bild med hjälp av volymknappen med telefonen in till bröstet.Bra där! Antispinn är avstängd, två airbaglampor lyser och du kör i 120km/h medan du fottar.
Stämmer
Handlar inte om att vara bitter. Jag har tyvärr varit med om två allvarliga bilolyckor där andra gjort fel vilket resulterat i att jag har fått men för livet och invaliditet i nacken med flera procent. Man behöver inte göra mycket för att det ska bli fel, det är så jävla onödigt bara.Oj, bitter mycket? Antispinn är inte avstängt utan bilen är i MDM läge, då begränsas den. Airbag lyser för att där är monterat skalstolar med 6p bälten. 120km/h med blicken på vägen, knäppte än bild med hjälp av volymknappen med telefonen in till bröstet.
Du behöver inte rättfärdiga ditt beteende, du har gjort fel. Farsan blev påkörd bakifrån eftersom föraren drack läsk. Minsta lilla mistag och man kan få men för livet. I 120km/h så kör du 33.333m i sekunden, tänk på det du.Oj, bitter mycket? Antispinn är inte avstängt utan bilen är i MDM läge, då begränsas den. Airbag lyser för att där är monterat skalstolar med 6p bälten. 120km/h med blicken på vägen, knäppte än bild med hjälp av volymknappen med telefonen in till bröstet.
Det var inte min mening att reta upp någon eller framstå som vårdslös vilket är allt annat än vad jag är i trafiken. Vill du/ni diskutera det vidare så går det bra på PM.Handlar inte om att vara bitter. Jag har tyvärr varit med om två allvarliga bilolyckor där andra gjort fel vilket resulterat i att jag har fått men för livet och invaliditet i nacken med flera procent. Man behöver inte göra mycket för att det ska bli fel, det är så jävla onödigt bara.
Säger sig själv vad som kan hända under den tiden i dom hastigheterna, du är inte ensam på vägarna och medtrafikanterna har nog inte bett om ett så omdömeslöst handlande från din sidaOj, bitter mycket? Antispinn är inte avstängt utan bilen är i MDM läge, då begränsas den. Airbag lyser för att där är monterat skalstolar med 6p bälten. 120km/h med blicken på vägen, knäppte än bild med hjälp av volymknappen med telefonen in till bröstet.
Du tar för givet att jag inte hade uppsikt vid tillfället. Vilket är okej och förståligt. Jag respekterar din åsikt.Du behöver inte rättfärdiga ditt beteende, du har gjort fel. Farsan blev påkörd bakifrån eftersom föraren drack läsk. Minsta lilla mistag och man kan få men för livet. I 120km/h så kör du 33.333m i sekunden, tänk på det du.
Ja nu står du sig ett tag