Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, det där var något man aldrig sett tidigare.Testkör OWG klockan/orna. Pojken spydde. Ett intressant tecken
Fast det är du ju uppenbarligen.Det var inte min mening att reta upp någon eller framstå som vårdslös vilket är allt annat än vad jag är i trafiken. Vill du/ni diskutera det vidare så går det bra på PM.
Ok, tack för din input.Fast det är du ju uppenbarligen.
Hittat något än?Jag abonnerar på 5 olika streamingtjänster men ändå sitter jag och letar efter en sevärd serie/film.
Tips mottages gärna om det är någon som just nu sitter och kollar en bra serie/film med sin klocka som sällskap!
Inget nytt haha! Fick bli en repris på Quentins ”The Hateful Eight”Hittat något än?