Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inköpt i Sverige?Dags att börja med middagen.
Har precis klippt klorna på födelsedagskatten
Nej, orkade inte vänta på leverans till Svensk ad och tänkte köra denna hela marsInköpt i Sverige?
Så jäkla trevlig ser den ut! Hur känns det så här långt?Dags att börja med middagen.
Har precis klippt klorna på födelsedagskatten
Första dagens intryck är att det absolut är bästa speedyn jag ägt. Tavlan och länken är riktiga fullträffarSå jäkla trevlig ser den ut! Hur känns det så här långt?
Tack! Din är riktigt fin din med.Planerar lite inför morgondagens renovering i hallen.
Blev bara tvungen att tagga dig då du har en fin Railmaster, min är ett gäng år äldre än din hehe (1959). Vet inte om jag sett din XXL modell förut Någon speciell modell eller är det en "vanlig" Railmaster från nutid? Riktigt fin!
Grymt! Tack för infoTack! Din är riktigt fin din med.
Min modell heter 2806.52.37
Min har utgått ur produktion och mäter mer än 49mm.
Finns att läsa om på Omegas hemsida
Seamaster Stahl Chronometer Uhr 2806.52.37 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster 49,2 mm, Stahl mit Lederarmband Uhren - 2806.52.37!www.omegawatches.com
Both.. the more the betterGuld o silver