Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Essensen av s.k. "Champage problems"Tudorn äntligen tillbaka efter service[emoji4]
Blir lite jobbigt att välja..[emoji6]
![]()
Blev rätt bra..
![]()
Tror inte det.Är det på riktigt? Isf måste du visa fler bilder på hela operationen.
Är det på riktigt? Isf måste du visa fler bilder på hela operationen.
Du har inte tråkigt, du har problem. Datumet har växlat minst 7 minuter innan midnatt.Gick på fest, har tråkigt...
![]()
Du har inte tråkigt, du har problem. Datumet har växlat minst 7 minuter innan midnatt.![]()
En kall men vacker runda i morse!!
![]()
Hörru min Hamburgerfrossande vän!!! Det var lika kallt idag. Å ingen bil idag hellerLjug inte, jag tror nog det var rätt varmt i bilen när du tog kortet genom nedvevad ruta
Hörru min Hamburgerfrossande vän!!! Det var lika kallt idag. Å ingen bil idag heller
![]()
Vad är det för silverpil?![]()
Tänkte inviga min nya jonne idag men drar mig för att sticka iväg då det bara är fyra knappa grader ute än så länge...
Clean tio över tio bild. Ögongodis.
Clean tio över tio bild. Ögongodis.
En Bombtrack Script chrome.Vad är det för silverpil?
Nämen fy fan, trodde jag kommit till ett seriöst forum. Får väl nöja mig med att det är ärligt.Tack, men fuskade fram klockan 5 minuter![]()
Låter livsfarligt.En Bombtrack Script chrome.