• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lillördag

Bilagor

• 736C9B1F-DD20-4B37-BEAD-43329024FC9E.jpeg
    736C9B1F-DD20-4B37-BEAD-43329024FC9E.jpeg
    408.6 KB · Visningar: 26
Hej alla wristshoters!!
Jag har en fundering på om vi skulle ha en grupp på FB där vi lägger upp våra wristshots. Kan tycka att det är lite smidare att få det i ett separat flöde direkt i en app på mobilen. Kanske bara är jag som tycker det är enklare, så jag vill höra om det är fler som tycker det vore en kul idé.

Vad tycker du??

Hej alla wristshoters!!
Jag har en fundering på om vi skulle ha en grupp på FB där vi lägger upp våra wristshots. Kan tycka att det är lite smidare att få det i ett separat flöde direkt i en app på mobilen.

Tar en kaffe och sitter och konstaterar. Jag konstaterar att om... bara OM jag skulle vara galen nog att bli OWG eller ens haka på stolleprovet OWG March så hade denna blivit mitt val!!
88D09776-7EAA-4A96-A89A-C59294FB18FE.jpeg

Innan jag hittade till KS för snart åtta år sedan var jag en OWG med den här på handleden i över femton år, så en månad är en fis i rymden. Korrekt hypotetiskt val du gjort i alla fall. I dagsläget skulle jag nog gjort det samma med min SD ... ;)
Breitling 2021-03-11.jpg

Tillbaka
Topp