• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Barricello

Audemars
Doing the chill in da sofa ✌️😏

DDC0ACD3-FA4B-47B0-81FB-942601C6E3C7.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ja jädrar. Halvfinne här och första gången jag åt det lastade jag på som om det vore kladdkaka (vilket jag trodde det var), men ack så fel jag hade!
Det var en bjudning hos en äldre släkting där det bara vara att äta upp och säga tack så mycket :)
Det tog ett tag 🤣
Det där är bra grejer!
Uppväxt med det, vispgrädde/socker och så sleva i sig.
Tar några år innan du vänjer dig vid smaken 😁
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Ja jädrar. Halvfinne här och första gången jag åt det lastade jag på som om det vore kladdkaka (vilket jag trodde det var), men ack så fel jag hade!
Det var en bjudning hos en äldre släkting där det bara vara att äta upp och säga tack så mycket :)
Det tog ett tag 🤣
Ja, mera som trögflytande kavring än kladdkaka. Kräver mycket socker och grädde.

Ätit det sen barnsben
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag och Klasse.K är ute och spanar på soluppgången, innan jag tänkte åka och morgonhandla! Klockan jag kör i 30WGApri tråden tillhörde min Morfars en gång i tiden, fick den av Mormor någon gång på 80-talet hr jag för mig! Inget stort värde i självaste klockan, men det spelar som helst ingen roll, för mig så smäller affektionsvärdet högre!


Skrev om min morfars klocka, när jag fick äran att göra Dagens klocka av, 2014. Klicka på länken nedan om ni vill se vad jag skrev. Kan varmt rekommendera att söka på dagens klocka av. Vi var några från forumet som fick den ärofyllda uppgiften att gör det.


7D8AD917-8AAF-4794-9D6E-A6F9DCA0C9D6.jpeg
2E075B4E-F3FA-4323-B13D-98BC599E7C05.jpeg
3B748A79-1334-4322-BB89-FE5C8A6578DD.jpeg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
Jag och Klasse.K är ute och spanar i soluppgången! Klockan jag kör i 30WGApril och var min Morfars klockan en gång i tiden, fick den av Mormor någon gång på 80-talet hr jag för mig! Inget stort värde i självaste klockan, men det spelar som helst ingen roll, för mig så smäller affektionsvärdet högre!


Skrev om min morfars klocka, när jag fick äran att göra dagen klocka 2014. Klicka på länken nedan om ni vill se vad jag skrev. Kan varmt rekommendera att söka på dagens klocka av. Vi var några från forumet som fick den ärofyllda uppgiften att gör det.


7D8AD917-8AAF-4794-9D6E-A6F9DCA0C9D6.jpeg
2E075B4E-F3FA-4323-B13D-98BC599E7C05.jpeg
3B748A79-1334-4322-BB89-FE5C8A6578DD.jpeg
Godmorgon Affe // :pompus:
 
Topp