Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow...det där vara ju bara så jäkla häftigt. Snacka om att rätt klocka är på rätt arm.Rätt klocka i simulatorn
![]()
![]()
Har du byggt simulatorn själv ?Rätt klocka i simulatorn
![]()
![]()
Gör dig oanträffbar tills efter helgen, lätt värt det.Får sitta på så här på kvällen, snart ska den tillbaka till Jacob![]()
Haha ja, problemet är att Jacob har en ögonsten som är min [emoji16]Gör dig oanträffbar under helgen, lätt värt det.![]()
Jacob verkar vara en genomsympatisk person så jag tror du klarar dig.Haha ja, problemet är att Jacob har en ögonsten som är min [emoji16]
Det är J35 Draken-simulatorn i Västerås Flygmuseum, HässlöH
Har du byggt simulatorn själv ?
Tycker att en omfattande genomgång av alla Stockholms trafikljus vore på tiden, så de blir lite mer intuitiva. Digital nedräkning på samtliga skulle uppskattas till tusen.Vad är det för jäkla problem med ljusen vid fotografiska på stadsgården? Alltid kö!
![]()
Ohhh, äntligen torsdag!
![]()