Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller verkligen med dig. Grymt fin klocka du har!Klockor är känslor, man måste känna något, bli glad av att bära dem
Ser läckert ut hos dig, tror vi är många som önskar vi var dig nuOch lite bad igen, vi kor mors dag har lokalt, grattis till alla morsor pa KS...
Men först en stärkande frukostmackaSka flytta min bokhylla 3m = 3 Tim jobb
aker hem om ngn vecka, forsta ggn pa 2 ar, tar med lite solSer läckert ut hos dig, tror vi är många som önskar vi var dig nu
Hatten av, 3 timmar är strongt. Du får sikta på tour de France eller giro d italia. Fast lugnaste är att slå på Eurosport och sitta i soffan o titta påGott att vara klar efter 3 timmar på motionscykeln! Nu återstår det bara och tvätta träningskläderna...
Ser helt fantastiskt gott ut. Plötsligt så kändes min enstaka skål med havregrynsgröt fjuttigHelgfrukost hos mams!
Kör havregrynsgröt på vardagarna men det är ju trevligt att sätta guldkant på helgernaSer helt fantastiskt gott ut. Plötsligt så kändes min enstaka skål med havregrynsgröt fjuttig