• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Börjar dagen med en kopp!
Ha en fin måndag allihopa
image.jpg

Såg att frugans klocka hade mjölk på sig, så gav den en tvätt. Hårt jobb de får utstå, men jag sa de till henne när hon fick den. Jag vill du ska använda den. Vi bönder har ju inte så många lediga stunder så skulle man bara använda dom vid vissa tillfällen ja då blir det typ aldrig
DSC_1739.JPG
Screenshot_20210509-185424.png
Härligt med klockor som används (Läcker urtavla!!)

Gött att inte ha något inplanerat idag, ska njuta fullt ut tänkte jag! Sista veckan innan jag börjar på nya jobbet nästa måndag!

Men va F.., skulle ju svepa in sommarvärme sas det ju, men det är det inte på långa vägar!

41EC7E87-45DE-4144-BE87-854EB40F3448.jpeg

Gött att inte ha något inplanerat idag, ska njuta fullt ut tänkte jag! Sista veckan innan jag börjar på nya jobbet nästa måndag!

Men va F.., skulle ju svepa in sommarvärme sas det ju, men det är det inte på långa vägar!

41EC7E87-45DE-4144-BE87-854EB40F3448.jpeg
Inte första gången man blir lurad av en meterolog eller väderapp kanske man ska säga... Många ggr man åkt ut och slagit av minst 10 ha gräs till djuren när de lovat vackert väder sen kommit en hagelskur på allt🥴

även när man blivit lovad 30 mm regn när de är Sahara öknen ute , har de istället kommit 0,03 mm.

ha de gött idag hoppas solen tittar fram😊

Tillbaka
Topp