Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis - tycker det var exemplariskt ordnat därute.Slår i mig en Pfizermacka i Kista...
Väldigt clean! Fastnat mer och mer på Sjöö Sandström.. Är det 36 eller 41mm?Får väl passa på å powernappa samtidigt som ongen då.
Då är vi 2! Är själv uppe i 4st.Väldigt clean! Fastnat mer och mer på Sjöö Sandström.. Är det 36 eller 41mm?
Nice. Får ta och prova en någon dag.Då är vi 2! Är själv uppe i 4st.
Det är 36mm, imo bär den närmare 37-38.
Lätt sätt att urskilja 36mm vs 41mm är via att kolla till höger om datumfönstret.
41-modellen har en halv batongindex till höger om datumfönstret
36-modellen har ingen.
Den är ju redan uppskuren och klarMedans kaffet brygger funderar jag på hur tjock skiva av sockerkakan jag ska ta idag ...
För din nya arbetsgivare som inte är medveten om ditt klockmissbruk kan du nog ge ett riktigt ambitiöst intryck om de skulle titta ut genom fönstret.Då var första dagen gjord, hejdå kontoret, syns imorn!