Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är dom små sakerna som gör det, tänker matchningen strumpor och armband .Vi tar oss en shot innan föreläsningen börjar
Stämmer bra det! Kul att vara färgglad, ännu bättre när man matchar! Kul med subtila signaler som ändå är självklaraDet är dom små sakerna som gör det, tänker matchningen strumpor och armband .
Tar mig själv en java på altanen, ingen matchning här dock...
Jag som yngling är i samma dilemma. Fick första i februari och har andra bokat i mitten av juni. Får välja vid middagsbordet mellan Pfizer, moderna eller Astra igenHemma från jobbet idag. Tog andra dosen vaccin igår och blev lite matt i pälsen.
Började med Astra Zeneca i mars innan stoppet så jag tyckte det var lika bra att fortsätta med den även andra dosen. Man vill ju inte verka feg.
Pello och Svanstein! Många fina minnen därifrån!Jag är på en tripp norrut, med två härliga verktyg!
Jag tänkte som så. Man 55 år. Ingen stor riskgrupp för vaccinbiverkan, däremot statistiskt klart obra för covid även utan övriga riskfaktorer.Jag som yngling är i samma dilemma. Fick första i februari och har andra bokat i mitten av juni. Får välja vid middagsbordet mellan Pfizer, moderna eller Astra igen
Det verkar vara länge sedan de hade en Affe på det jobbet. Kunde de ha tänkt på lite tidigare.Satfläsk! Är på last åtta, med löv och buskar osv!