• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags för jobb
8E6DBC8E-5D05-483A-A7B3-B4B4F784B6E7.jpeg

Hemma från jobbet idag. Tog andra dosen vaccin igår och blev lite matt i pälsen.
Började med Astra Zeneca i mars innan stoppet så jag tyckte det var lika bra att fortsätta med den även andra dosen. Man vill ju inte verka feg.🤪
20210519_120659.jpg
Jag som yngling är i samma dilemma. Fick första i februari och har andra bokat i mitten av juni. Får välja vid middagsbordet mellan Pfizer, moderna eller Astra igen 👨‍🔬

Jag som yngling är i samma dilemma. Fick första i februari och har andra bokat i mitten av juni. Får välja vid middagsbordet mellan Pfizer, moderna eller Astra igen 👨‍🔬
Jag tänkte som så. Man 55 år. Ingen stor riskgrupp för vaccinbiverkan, däremot statistiskt klart obra för covid även utan övriga riskfaktorer.
Och Storbritannien verkar ha lyckats rätt bra med bara Astra Zeneca.

Tillbaka
Topp