Vabbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går inte att sätta en ”like” på detta. Kan inte tänka mig något värre än att överleva min dotter.Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
stort tack kompis, stor grabbkram tillbakaGår inte att sätta en ”like” på detta. Kan inte tänka mig något värre än att överleva min dotter.
Du är definitionen av styrka och det går inte att sätta ord på vilken oerhörd respekt jag känner för sig och det du tvingats uppleva. Grabbkram.
hjärtligt tack min vän, kärlek till dig oxåFinns i mina tankar mannen, all kärlek till dig!
Sänder kärlek, styrka och respekt. Går själv igenom detta en gång per år.Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
❤Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
Det är förjävligt att det ska behöva vara så. All kärlek och stöd till dej En stor kram från migJag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
Stort tack, en kram tillbakaDet är förjävligt att det ska behöva vara så. All kärlek och stöd till dej En stor kram från mig
Tack, sänder en tröste kramSänder kärlek, styrka och respekt. Går själv igenom detta en gång per år.
Blir lika berörd varje gång, nyttigt att få perspektiv.Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
Tack kompis, kram på digBlir lika berörd varje gång, nyttigt att få perspektiv.
Kram på dig!