Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska meddela säljaren men jag förväntar mig ingen kompensation eftersom det klart framgick att servicehistoriken var okänd och jag alltid räknar in servicekostnad i vintageköpen.Ajajaj. Det var dåliga nyheter.![]()
Sliter vidare på Pannan!! Sista dagen i Danmark på ett tag. Ska kolla in Ole Mathiesens nya butik på Kastrup i em.
KS grupp på Linkedin ngt att ha?![]()
Skriver LinkedIn-uppdateringar åt kund och funderar på varför dinkan inte är ställd...
Kör nog Pepsi på Oyster i morron.Bytte igår. Tycker pepsi gör sig böttre på Rubber, men på lö ska ett oyster på och då får jag se om det blir svart eller pepsi![]()
KS grupp på Linkedin ngt att ha?
Är Rotarian och syftet torde vara detsamma. Knyt affärskontakter, ha kul och dela passion.Knyta affärskontakter på så sätt alltså?
Att alla KS:are i sin professionella roll skulle knyta kontakter och kunna hitta affärsmöjligheter. Ett långskott men kanske kanske kan funka.
Jag skulle t.ex kanske kunna hitta reklam/PR-uppdrag. Så svaret blir, formulera syftet med gruppen, stöt och blöt syftet, analysera svaret...
har en känsla av att det blir riktigt braKör nog Pepsi på Oyster i morron.![]()
Ska bli OWG tills jag också får så där gula snygga indexFöljer GMT vågen, utan Pepsi
![]()
Matchar Gbg-himlen utanför mitt fönster just nu![]()
Min var inte heller ställd imorse, fick inte riktigt ihop det med tiden... Helsnurrigt.![]()
Skriver LinkedIn-uppdateringar åt kund och funderar på varför dinkan inte är ställd...