• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

6534:an får hänga med idag.
DSC_2952.jpg

Strålande :)
 
Sliter vidare på Pannan!! Sista dagen i Danmark på ett tag. Ska kolla in Ole Mathiesens nya butik på Kastrup i em.

Kan rekommenderas och se till att ha gott om tid! Hade nöjet att tillbringa en bra stund där för ett par veckor sedan. Dom har ett rejält utbud av Omega, JLC och IWC. Rena drömmen för en IWC-fantast ... :happyhappy:
 
KS grupp på Linkedin ngt att ha?

Knyta affärskontakter på så sätt alltså?
Att alla KS:are i sin professionella roll skulle knyta kontakter och kunna hitta affärsmöjligheter. Ett långskott men kanske kanske kan funka.
Jag skulle t.ex kanske kunna hitta reklam/PR-uppdrag. Så svaret blir, formulera syftet med gruppen, stöt och blöt syftet, analysera svaret...
 
Knyta affärskontakter på så sätt alltså?
Att alla KS:are i sin professionella roll skulle knyta kontakter och kunna hitta affärsmöjligheter. Ett långskott men kanske kanske kan funka.
Jag skulle t.ex kanske kunna hitta reklam/PR-uppdrag. Så svaret blir, formulera syftet med gruppen, stöt och blöt syftet, analysera svaret...
Är Rotarian och syftet torde vara detsamma. Knyt affärskontakter, ha kul och dela passion.
 
Ny svart bezelring och nytt band från Hirsch som Filip på Erikson Ur fixade till så att spännet matchar klockan, tack för det. En trevlig effekt av bytet är att boettmärkningen "SUG" blivit synlig. Om jag inte minns helt fel delar Sinn tillverkningen där med betydligt mer tunga namn i den tyska klockskolan.

image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Tillbaka
Topp