Vafan, köpemjölk??Frukostkäk, sen tro de eller ej ska bonden ha ledigt resten av dagen. Händer i stort sett aldrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafan, köpemjölk??Frukostkäk, sen tro de eller ej ska bonden ha ledigt resten av dagen. Händer i stort sett aldrig
Laktoskänslig tyvärrVafan, köpemjölk??
Ja då förstår jag, tyckte det var lite märkligt att en mjölkbonde köpte mjölkLaktoskänslig tyvärr
Perfekt val av klocka den satt perfekt, storlek?På väg till hamnen för att sjösätta båten
Trodde först att jag fått en lantbrukskollega här på KS. Men man får fortsatt vara en sällsynt utdöende artBesöker en minidjurpark i grannkommunen med dottern och frugan . Underbart väder . Trevlig helg allesammans .
Hehe om det vore så väl men tyvärr . Trots sällsynt/utdöende art är det bra att det finns sådana som du .Trodde först att jag fått en lantbrukskollega här på KS. Men man får fortsatt vara en sällsynt utdöende art
Minns tyvärr inte, köpt här på ksVar är lådan på andra bilden ifrån? Har letat efter en sådan ett bra tag.
Hahaha Inte kul för kistan men hur stor är chansen.Laktoskänslig tyvärr
Måste fråga! Va är det för bralla?Mot gbg.