Check ☑ på kvällens gympas . Nu blir det käk, dusch och sen är jag värd att inta soffan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha yes delar cykeln med sambon så hon sätter sina spår…. LP&USnygg ringklocka! Lite LlowerPower-nostalgi.
Rätt bra. Är ju korkat att betala hyra för ett garage uta bil!Hur känns det?
Det är fler filmplatser som har problem med folk som rätt som det är står i köket och minns Grrrrrr Boom!Närmare Änglagård kom vi inte, besök var inte speciellt uppskattat
Grymt fin Omega. Grattis!Efter lite över två dagar med den här är jag fortfarande riktigt nöjd. Verkar gå bra också, +0,5 spd ...
Det enda jag stör mig på är att datumfönstret är lite för smalt. Svårt att se datumet förutom rakt framifrån. Den hade tjänat på om fönstret hade varit 1mm större på varje sida och det hade inte förstört symetrin på urtavlan.